توسعه آسانسور

پاراشوت تدریجی

طراحی ، فروش ، نصب و راه اندازی ، تعمیر و بازسازی انواع آسانسور و بالابر

(جهت دریافت مشاوره فنی و اطلاع از قیمت دستگاه ها با شماره 02188874850 یا 02188874841 واحد فروش تماس حاصل فرمایید.)


برای سرعت های بالاتر از 1 متر بر ثانیه باید از این نوع ترمز ایمنی استفاده کرد. این ترمز با اعمال یک فشار محدود که باعث توقف تدریجی کابین می شود، روی ریل های راهنما قفل می گردد.


این وسیله در آسانسورهای باری بسیار بزرگ و در جایی که چندین ترمز ایمنی به کابین نصب شده است استفاده می شود. در صورت نیاز می توان از این نوع ترمز ایمنی در سرعت های کمتر از 1 متر بر ثانیه نیز استفاده کرد.


این ترمز ایمنی به گونه ای طراحی شده است تا در شرایط سقوط آزاد، میانگین کندسازی کابین با بار کامل بین g 0.2 الی 1 g باشد.


مسافت واقعی که طول می کشد آسانسور کاملا توقف نماید به سرعت آن بستگی دارد. در ظرفیت های بالا و سرعت های بالا به دلیل افزایش سطح تماس لقمه ها با ریل ها به هنگام پاراشوت، امکان ذوب شدن و تخریب سطح ریل ها و لقمه ها وجود دارد که در این مواقع روی سطح لقمه ها را توسط موارد سرامیکی می پوشانند تا مقاومت سطح لقمه ها را بالا ببرند.


ارائه انواع آسانسور و بالابرهای هیدرولیک مسافربر، خودروبر پارکینگ ، لیفتراک بر، آسانسور باربر سنگین، آسانسور بیمارستانی (برانکاردبر و تخت بر) و بالابر خانگی ، بالابر معلولین (ویلچربر) و آسانسورهای ضد انفجار و ضد جرقه و آسانسورهای ضد غبار