توسعه آسانسور

سرویس و نگهداری آسانسور

تعمیر و بازسازی آسانسور

تعمیر ، بازسازی و سرویس و نگهداری انواع آسانسور هیدرولیک و کششی.

تعمیر آسانسور مسافربر ، آسانسور باری ، آسانسور خانگی و آسانسور برانکاردبر و تخت بر بیمارستانی.

تعمیر آسانسور خودروبر هیدرولیک و کششی ، آسانسور لیفتراک بر و آسانسور باربر سنگین.

تعمیر آسانسور صنعتی خاص ضدانفجار ، ضد جرقه ، ضد گرد و غبار معادن و آسانسور اتاق تمیز استریل توسط تکنسین ها و متخصصین با تجربه .

_________________

برای کارکرد صحیح و راهبری درست آسانسور باید از نصاب مجرب و تعمیرکاران متخصص و باسابقه آسانسور استفاده نمود. مشخصاً برای سرویس و نگهداری دوره ای حتماً باید سرویسکار آموزش دیده اعزام نمود و لازم است دوره های آموزشی برای سرویسکاران اعزامی تهیه دیده شود و گواهی معتبر برای افراد حائز شرایط صادر گردد.

- تعمیر و تعویض کلیه قطعات آسانسور های کششی (سیم بکسلی) شامل موتور گیربکس ، فلکه اصلی ، فلکه هرزگرد ، درب لولائی و اتوماتیک ، ریل ، کابین ، پاراشوت گاورنر ، تابلوی فرمان

_________________

- تعمیر و در صورت لزوم تعویض قطعات آسانسور هیدرولیک شامل جک ، پاوریونیت (موتور ، پمپ ، شیر هیدرولیک) و سایر متعلقات.

تهیه و تامین قطعات آسانسور مسافری ، آسانسور هیدرولیک باری ، آسانسور هیدرولیکی خودروبر ، بیمارستانی ، خانگی ، آسانسور ضد انفجار و انواع بالابر . تعمیر آسانسور مسافری ، نفری ، خانگی .

-----------------

ارتعاشات کابین

ارتعاشات کابین به دو دسته عمده که شامل ارتعاشات عمودی و افقی کابین است تقسیم می شود. ارتعاشات عمودی کابین که در حین حرکت آن به جهت بالا تولید می گردد در آسانسورهای هیدرولیک می تواند به دلیل مشکلات زیر باشد:

1. ایراد در فلکه های هرزگرد

2. نامتعادل بودن (بالانس نبودن) فلکه های هرزگرد

-----------------------

سرویس و نگهداری اصولی آسانسور توسط افراد متخصص و صلاحیت دار بسیار مهم و ضروری می باشد.

آسانسور همانند سایر دستگاه ها به دلیل داشتن قطعات مصرفی نیاز به بازدیدهای دوره ای و در صورت لزوم تعویض قطعات مستهلک شونده نظیر لنت کفشک ها یا بازدید روغن کاری ها و غیره خواهد داشت. از آنجاکه کارکرد غیر صحیح آسانسور می تواند تبعات سوء جانی و مالی در بر داشته باشد، لذا این شرکت بعد از اتمام نصب و اجرای پروژه در مرحله بهره برداری همواره بر آن شده است تا با خدمات سرویس و نگهداری مستمر و دوره ای و بازدیدهای منظم و آموزش های لازم به بهره بردار علاوه بر سالم نگه داشتن آسانسور از هرگونه حادثه سوء پیشگیری به عمل آورد.

_________________

● تعمیر و بازسازی آسانسورهای از رده خارج و به روز کردن آن ها

بازسازی آسانسورها مشخصاً در ساختمان های تجاری، اداری و بیمارستان ها به دلیل ترافیک زیاد در مواردی صورت می گیرد که خرابی ها با سرویس دوره ای مرتفع نگردد و در مواردی تعویض بعضی قطعات نظیر تابلو فرمان و ارتقاء تکنولوژی و بالا بردن امکانات آسانسور باعث ایمنی بیشتر و راحتی مسافران می گردد.

همچنین بازسازی و تزئین داخل کابین و نورپردازی موجب افزایش زیبایی خواهد شد.

● تعمیر و بازسازی آسانسورهای مسکونی، اداری، تجاری و بیمارستانی

- تعمیر و بازسازی آسانسورهای خودروبر ، لیفتراک بر و باربر صنعتی

- تعمیر و بازسازی آسانسورهای خاص ضد انفجار و ضد گرد و غبار

- تعمیر و بازسازی انواع آسانسور و بالابر کششی و هیدرولیک

-----------------


انواع پاوریونیت و جک مورد استفاده در آسانسورهای هیدرولیک :

- پاوریونیت و جک آلگی ساخت شرکت آلگی آلمان .

- پاوریونیت و جک هوپاد مونتاژ گروه Hupad

-پاوریونیت و جک ویتور ساخت شرکت ویتور ایتالیا.

-----------------

- جک هیدرولیک آسانسور مارک هوپاد Hupad lift با شیر ایمنی ترکیدگی بلین آلمان و لوله سنگ خورده مناسب برای آسانسورهای هیدرولیک پاوریونیت با شیر بلین آلمان و پمپ ایتالیا مارک هوپاد لیفت مناسب برای آسانسور و بالابرهای هیدرولیک

---------------

مشاوره ، طراحی و اجرای انواع آسانسورهای کششی و هیدرولیک . جهت دریافت مشاوره فنی و انتخاب نوع دستگاه با شماره 02188874850 یا 02186087162 واحد فروش شرکت توسعه آسانسور تماس حاصل فرمایید و یا درخواست خود را به شماره 09378107645 واتساپ نمائید