توسعه آسانسور

طبقه بندی مناطق مستعد خطر

طراحی ، فروش ، نصب و راه اندازی ، تعمیر و بازسازی انواع آسانسور و بالابر

(جهت دریافت مشاوره فنی و اطلاع از قیمت دستگاه ها با شماره 02188874850 یا 02188874841 واحد فروش تماس حاصل فرمایید.)

در انگلستان و کشورهای اروپایی برای طبقه بندی محیط های مستعد خطر از طبقه بندی با نام Zone استفاده می کنند که برحسب تعریف موجود در استاندارد BS، با عناوین Zone 0 ، Zone 1، Zone 2 نامگذاری شده اند:

Zone 0: محیطی است که در آن مخلوطی از گاز – هوای قابل انفجار، یا به صورت دائمی و یا برای مدتی طولانی حضور دارد.

Zone 1 : محیطی است که در آن تحت شرایط عادی ، امکان دارد که مخلوطی از گاز – هوای قابل انفجار پدید آید.

Zone 2 : محیطی است که در شرایط عادی، مخلوطی از گاز – هوای قابل انفجار در آن وجود ندارد و یا اگر احتمالا پدید آید مدت آن کوتاه خواهد بود.

تأمین کلیه وسایل و تجهیزات ضد انفجار ، ضد جرقه و ضد گرد و غبار آتشگیر جهت پالایشگاه ، پتروشیمی ، معادن و انبارهای غلات. تابلو فرمان ، تابلو برق ، تابلو کنترل ، جعبه تقسیم ضد جرقه ، الکتروموتور ، کلید و پریز ، فن هواکش ، سنسور ، میکروسوئیچ ، چراغ روشنائی ، مهتابی ، تونلی ، آویز ، کفپوش آنتی استاتیک.

طبقه بندی مناطق مستعد خطر حاوی غبارها و فیبرهای آتشگیر:

در مورد غبارها و بنا بر استاندارد IEC 61241-3، سه منطقه مستعد خطر به نام های Zone 20، Zone 21، Zone 22 تعریف شده است.

Zone 20: منطقه ای است که در آن در شرایط عملیاتی نرمال، غبارهای قابل انفجار به طور دائمی و یا به کرات وجود دارند و مقدار و غلظت آن ها به نحوی است که قابلیت انفجار و اشتعال در هنگام ترکیب با هوا را دارد .

Zone 21: منطقه ای است که در آن در شرایط عملیاتی نرمال ممکن است توده غبار قابل انفجار به مقدار کافی برای ترکیب با هوا و ایجاد انفجار به وجود آید.

Zone 22: منطقه ای است که در در شرایط عملیاتی نرمال به ندرت امکان ایجاد توده غبار قابل انفجار وجود دارد و یا به مدت کوتاهی ادامه داشته باشد و یا در شرایط غیر نرمال عملیاتی امکان تجمع لایه های غبارهای قابل انفجار به وجود آید ، به عنوان مثال سيلوي گندم به علت مشتعل شدن سریع کاه و گندم ، محل بو دادن ،محل کار با آرد یا تولید پنبه ، آسیاب ها ، فیلترها و ...از جمله مناطق در معرض خطر حاوی غبارها می باشند.

آسانسور ضد انفجار ، آسانسور هیدرولیک ايتاليا، آسانسور هيدروليكى خانگی ايتاليايى ، آسانسور هيدروليك خانگى آلمانى ، آسانسور هيدروليك باربر ضد جرقه ،آسانسور ضد گرد و غبار ، آسانسور خاص ، هيدروليك ماشین ، جك معلول ، جك ويلچر حمل معلولين ، بالابر بار ضد انفجار ، بالابر مغازه ، بالابر فروشگاه

& lt;br /& gt;